KBO Raalte is een actieve vereniging met ondernemingszin en daadkracht.

Bijeenkomsten:

Iedere 1e woensdag van de maand, van september tot en met mei, komen we bij elkaar in Bar & Brasserie, Zalen Zwakenberg aan de Schoolstraat.
Van 14.00 tot ±16.30 is het iedere maand een feest van herkenning.

De jaarcontributie is €25

Een lezing, al of niet met beelden; voordrachten; een koor; een hobbymarkt; de kerstviering; de nieuwjaarsreceptie.
Er is voor ieder wat te genieten.

Wij vragen van iedereen bij binnenkomst een bijdrage van €7

Daarmee heeft u dan de koffie en één consumptie betaald.
De pauze wordt daardoor rustiger voor iedereen, omdat dan geen geld meer hoeft te worden opgehaald aan de tafels!

Indien anders, dan wordt dit vermeld in de Nieuwsbrief!

Fietsen:

Van april tot en met september fietsen we om de week samen op donderdagmiddag.
De huidige deelnemers rijden op een E-bike.
We fietsen gemiddeld zo’n 35 km op een middag met een koffiestop onderweg. Deze is voor eigen kosten.
Start: om 13.00 uur vanaf het plein tussen Plaskerk en Annahuis.
Aanmelden is niet nodig

We fietsen de volgende donderdagen:  16 mei – 30 mei – 13 juni – 27 juni – 11 juli – 25 juli – 8 aug – 22 aug – 5 sept – 19 sept

We zoeken voor het komend seizoen nieuwe mensen voor het organiseren van deze fietstochten!
Routes zijn al uitgezocht; het is alleen nodig om tijdens de tochten mee te fietsen en “leiding” te geven.

Heeft u daar zin in, meldt u zich dan bij één van de bestuursleden of bij de heer Overmars.
Hartelijk dank alvast!

Hulp bij aangifte Inkomstenbelasting en Toeslagen:

Vanaf februari beginnen de voorbereidingen voor de jaarlijkse belastingaangifte.
De HUBA’s helpen u daar graag bij.
Ook voor vragen over de zorg- en huurtoeslag kunt u bij hen terecht.

U dient lid te zijn van KBO of PCOB!

Wanneer u alle benodigde gegevens hiervoor hebt verzameld (jaaropgaven, jaaroverzicht bankgegevens en  uw ziektekosten/giften) belt u de HUBA die u vorig jaar ook heeft geholpen.

Bent u nieuw?
De namen en telefoonnummers van de HUBA’s staan in ons jaarboekje.